9. apríla 2013

La primavera esta en el aire

Včerajší deň bol prísľubom jari.A hoci sa cez týždeň po práci už na veľa nezmôžem,vôňa blížiacej sa jari a nesmelé slnečené lúče ma vylákali do ulíc. O to viac,že mám brata na návšteve a tak som spojila príjemné s užitočným a ujala sa role sprievodcu mestom.
Pod funkciu sprievodcu v mojom prípade rozumejte "tu je rieka","tam je kostol","tu dobre varia"," tu je sekáč".....spomeň sekáč a hybaj tour de secatch!
Zatiaľ,kým som sa ja snažila tlmiť príznaky svojej nakupovacej abstinencie,on ma trpezlivo čakal s nehybnosťou hydrantu.Mám skvelého brata!

PS: Áno,uvedomujem si,že sa tvárim mrchoidne,bojujem s tým celý život. Inak som veľmi prívetivá osoba.










                               Krásky,ostaňte v strehu! Čoskoro si urobíme radosť v podobe giveaway

11 komentárov:

  1. Odpovede
    1. :D dakujem krásne:) Musela som sa ale strašne zasmiať,pretože som sa vôbec nečesala a vlasy len nachytro vypla gumičkou :))

      Odstrániť
  2. Achjo ty tvoje košile.. no krásné :)Jinak co je to zajazik v nadpisu? :D španělština? Italsky umím obstojně a nějak se nemůžu dobrat překladu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemusím ti asi vravieť,odkiaľ je :D A jediné zviera na nej je motýľ,inak len trápne kabelky a parfémy :D Je to španielsky-doslova "Jar vo vzduchu" :)

      Odstrániť
    2. Jaro je jasné, ale zbytek mi nějak nedával smysl.. tak tím, že je to španělština se to vysvětluje :) Mluvíš španělsky?
      Je mi jasné odkud je :D A chci ji taky, i bez zvířat je parádní :D

      Odstrániť
    3. Keby som tvrdila,že mluvím,tak by som si veľmi fandila :D Do Madridu som šla bez akýchkoľvek základov a napriek tomu som v pohode abolvovala stáže na škole,zabezpečila si ubytko etc.Ked som bola nútená,šlo mi to,odvtedy mi mozog nejak atrofoval :D

      Odstrániť
  3. S morbidním výrazem taky bojuju, Ty ale narozdíl ode mně aspoň zvládáš postoj:)) sluší Ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D som nevedela,že ešte aj morbídne pôsobím :D Mala som na mysli "mrchoidný" od mrchy :D Stáť vôbec neviem,pred foťákom som stále hyperaktívna,hýbem sa a mykám :D A dakujem za milé slová,Iri :)

      Odstrániť
  4. Pořád hledám nějaký kontakt na tebe :D Dáš mi prosím mail? :D Nevím jak jinak ti mám napsat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaaaj,nejak mi nedoplo,že by mi niekto písať chcel :D:D Ale tady: bernuska@outlook.com :)

      Odstrániť

Thank you for your comment