24. apríla 2013

Pretty little things

.....všetky tie malé milé veci, ktoré vás síce skutočne šťastným neurobia,ale prečo si občas neurobiť radosť,že áno.
Námornícke tričko s plameniakom,ktoré vám pochváli aj nie práve priateľsky naladený kolega,kabelka ako vystrihnutá z exkurzie v botanickej záhrade a v jej zákutiach sa skrývajúca divožienka Frida, najjemnejší a najmäkulinkejší (voči zdrobneninám mám averziu,ale teraz mi to nedá) sekáčový úlovok a knihy... a ešte raz knihy-dobré knihy,veľa kníh.

shirt- F&F/parfum-Jacques Battini,Moments with Swarovski elements/
Diary-Panta Rhei/ bag-H&M Conscious
PJs-second hand, 100% silk
books-Ikar, from Literama

                                                                         čo robí radosť vám?
                             Ak si chcete urobiť radosť a skúsiť šťastie, nezabudnite sa zapojiť do giveaway!

10 komentárov:

  1. No kde na všechny ty krásné věci chodíš? Dneska jsem v F&F byla a žádné takové triko tam nebylo :-/
    Ta edice z HM je super, koupila jsem si šátek :) nejradši bych si to koupila všechno :D

    A co dělá radost mě? :D Sluníčko, sluníčko, sluníčko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Nemusím mať všetko z najnovšej kolekcie,tričko čakalo v skrini,kým sa plameniaky stanú modnym boomom :))
      Haha,som myslela,že ten by bol pre teba celkom obyčajný,ked si na šatky taká náročná :)))
      Tiež funguješ na slnečný pohon?:D Dnes ale budeme asi bez bateriek :/

      Odstrániť
  2. Výborné tričko pelikánů! :D Vlastně všechny ty věci jsou super! :) Miluju, když jdu na nákup a udělám si něčím radost! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné! Najlepšie ale je,ked si vieme urobiť radosť za pár šupov! :D

      Odstrániť
  3. Ako povedzme si úprimne, kupovať si maličkosti a robiť si tým radosť , tým asi svet nespasíme, ale akú radosť spravím sebe = budem mať dobrú náladu = budem milá = aj ostatní budú mať dobrú náladu = všetci budú super skvelí a milí = všetko bude super = spasíme tak svet (ok, neviem ako som došla na tento kreatívny reťazec, asi som prepracovaná :D :D :D
    Plameniaky sú top (samozrejme) a Chuck Palahniuk! aa! Skvelé. A stále nechápem, ako môžeš nachádzať také klenoty v sekáčoch, ja asi chodím do tých nesprávnych :( :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D Baška,sama by som to lepšie nenapísala-presne tak nejak by som to napísala,keby som mala taký dar slova ako ty! :))) Ty asi určuješ modny trend-u teba sa objavil plameniak prv,než prepukla táto plameniakománia :D
      No raz začas sa mi zadarí-toto pyžamo je z pravého hodvábu,natrafila som naň v pražskom Textil house za 120Kč :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem si zlatáá :))) haha ano, už som sa minule pýtala môjho drahého, či mám zažalovať Ikeu za to, že má teraz na všetkých servítkach a pohárikoch plameniakov :D :D :D

      Odstrániť
  4. taštička a tričko jsou úžasné! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment