7. apríla 2013

Snapshots of the week

....alebo týždeň v obrazoch.











1.Ďalšia kniha na zozname prečítaných.Mňa osobne dej nijak nenadchol,ale vďaka majstrovskému vykresleniu postáv a autorkinmu príslovečnému humoru je môj celkový dojem vcelku pozitívny.
2.Moja prvá pomoc pre pleť vystavenú nepriazni počasia,ktoré sa nie a nie umúdriť.
3.Vednulka po poobednej sieste.
4.Snežienky-nádej príchodzej jari.
5.Čierna Curaprox s limitovanej edície-elegantný dizajn a luxus pre zuby.

                                         Pripravujem pre vás giveaway,je sa na čo tešiť!

8 komentárov:

  1. Krásné fotky a naprosto dokonalý přebal Jane Austen! :) Ach

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vdaka,milá Storm :)Veruže fotenie nie je moja silná stránka,ale snád sa to postupom času zlepší :) Ten obal ma hlavne zlákal,ale pšššt :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ...a mňa zase škrelo,že ten tvoj obal je krajší :D

      Odstrániť
    2. No tak to ani náhodou :D :D
      A ten psík je úplně nádherný.

      Odstrániť
  3. nádherné fotky :)
    máš moc hezký blog:) jsem tvůj nový pravidelný čtenář:)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem,Natali:) To ma veľmi teší:)

      Odstrániť

Thank you for your comment