21. apríla 2013

These days


To,že sa rapídne oteplieva vnímame nielen my,ale aj príroda a zvieratá v nej.Rovnako aj kliešte.A tak mi Vendulka  demonštratívne  priniesladomov hneď dvoch.Obuvníkove deti chodia bosé a psy veterinárov nosia kliešte. Such a shame on me!
Okrem toho som sa dala tento týždeň ukecať na swap-čo,ako,o čo a s kým sa už čoskoro dozviete.Sama som už netrpezlivá.
Ďakujem vám za pozitívne ohlasy na blog a spätnú väzbu v komentároch,tešíte ma!



jeans,bag- Vintage /shoes-?/ shirt- sh/ jacket-Levi´s



Pozitívny začiatok do nového týždňa

18 komentárov:

  1. Jé, to je milé, takový krásný úsměv :)
    Moc ti to sluší a ty vlasy v copku taky! :)

    PS: Ti dám ukecat :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D ty si ťapša,človek sa ťa snaží zachovať inkognito a toto je vdaka:D

    PS: Dakujem :) (hoci mi jedna Petra povedala,že sa za to nedakuje:D):D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S titulkem se mi vybavila písnička od Bon jovi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Tak ten ma ani na sekundu nenapadol :D

      Odstrániť
  4. Sluší ti to :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bože aj ten môj by furt len kliešte domov nosil, keby radšej eurá... :D :D :D
    (btw. takú bundičku by som aj ja potrebovala!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D s tou budničkou ma to jaksi vôbec neprekvapuje :D
      No hej,keby eurá mali prícucky,isto nosia aj tie-chyba výrobcu :D

      Odstrániť
  6. Triko je žůžové! Moc se mi líbí a moc ti sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D "žúžové" je super slovo :D Dakujem krásne,tiež ho mám veľmi rada :)

      Odstrániť
  7. Moc ti to sluší, to tričko je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherné triko:) krásný fotky:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem,Andrea :) Photoshop by sa zišiel,ale zatiaľ aspoň takto :D

      Odstrániť
  9. jé, moc ti to sluší!! to tričko je skvělé! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment