23. mája 2013

Day off

Keď si urobíte deň voľna, môžte robiť čokoľvek a pritom nemusíte zhola nič. V mojom prípade teda ostrihať si ofinu a chumáčom vlasov uphchať umývadlo, pol dňa sa motať omotaná len v uteráku so zlupovacou maskou na tvári ako prízrak yo záhrobia, zjesť pol kýblika zmrzliny so skaramelizovanými orechmi či zatancovať si salsu so slečnou Vendolínou. Ou jééé!
Niekedy by som si priala takýchto prázdnych dní viac, ale asi by mi časom zovšedneli. Takto je všetko v rovnováhe a tak, ako byť v konečnom dôsledku má.
shorts-sh/jacket-Denim Co/shirt-Orsay/shoes-Fila
                                                       
                                                                       

20 komentárov:

  1. to sou ale krásný botky <3 ale celá jsi krásná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...a to ma ešte musel drahý presviedčať,nech si ich kúpim:) Ešteže je shopoholik!:D Dakujem veľmi pekne,Katka! <3

      Odstrániť
  2. Týjo úplně rovná ofinka ti neskutečně sluší :-) Připomínáš mi nějakou herečku, ale nemůžu si vzpomenout na jméno :-)
    Oblečení boží jako obvykle :-) ta bundička je úplně super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to je jedno,hlavne,že je herečka:D:D Nie je mi vidno pol ksichtu,tak to môže byť hociktorá bruneta :D
      Jop,s tej bundy mám radosť,lebo zhánať nejakú peknú za priaznivú cenu v mojej miniveľkosti takmer nemožné.Nemožné sa stalo možným:)

      Odstrániť
  3. Miluju tvý nohy !:))
    Nedáme vzájemný follow ?:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hledala jsem The Big Bang Theory a našla tebe :D Moc se mi líbí tvůj vkus. Ta buřinka je skvělá. Mám jí v šedé :)
    www.neverfullcloset.blogspot.cz
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha,tak to je skvelé! :D čo si dala do vyhľadávača?:D Skvelá to určite je,nedala by som ju z hlavy:))V šedej tiež musí byť parádna teda! :) Idem kuk blog <3

      Odstrániť
    2. Samozřejmě Tě sdílím na GFC, jako další follower :) máš skvělý styl, takový se mi moc líbí :)

      Odstrániť
  5. tá zmrzlina ma zaujala, počúvam čo to kde to ? :D (inak aj ja milujem také dni! celý deň prd robiť a ešte byť na to hrdá :D to ma baví :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jemine,musíš byť taká pažravá!:D:D Nabudúce ti ju sfotím a možeš liznuť aspon monitor :D:D /ja som tak lizla dislej phonu pri vašej večeri:D:D:D/
      Noo,počkať,počkať-medzitým som aj navarila a dala barák dopucu,ale tak nebudem sa predsa chváliť :D
      Také "prd dni" sú najlepšie pre psychopohodu,inak by sme sa v tom kolotoči povinností aj zblázniť mohli O:)

      Odstrániť
    2. Ja za to nemôžem, ja už som sa pažravá narodila! :D (ale just nepovie odkiaľ je zmrzlina! za trest ti budem fotiť všetky dobroty čo sa okolo mňa mihnú :D
      Jaaj, ale či sme sa zle nepochopili, ja nemoralizovala, ja schvalovala ! Dni keď sa prd robi su super :) a treba. Inak ťa megne :) :D

      Odstrániť
  6. úplne dokonalý outfit pre day off :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Občas na blogovou scénu spadne zlatá hvězda a ta pak září, baví, rozesmívá, inspiruje a těší...jedna taková na blogspot spadla v březnu 2013 a s ostříhanou ofinou jí to náramně sluší. Taká naša kráska indiánská! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Vivi,povedz,čo Ti mám na toto napísať?! Len veľké dakujem :) Od hviezdy mám síce daleko,ale ak sa mi podarí rozosmiať či potešiť čo len jedného človeka,tak potom to tu má pre mňa zmysel O:)

      Odstrániť

Thank you for your comment