17. mája 2013

BB Cream


Pamätáte si ešte rozprávku o Jankovi a jeho zázračnej fazuľke? Ja som tie svoje fazuľky našla v jednom BB kréme a že sú naozaj zázračné som mala možnosť vyskúšať na vlastnej koži.
Pri výbere toho správneho BB krému som mala jasné požiadavky: dostatočná hydratácia pre moju suchú a citlivú pleť bez jej zbytočného premasťovania, ochrana pred slnkom a prirodzený vzhľad. Skinfood Red BB Cream všetky tieto atribúty spĺňa a vďaka výťažkom z červenej fazule pleť vyživuje.
A že má príjemnú vôňu a rozprávkové balenie je skvelý a pre mňa nezanedbateľný bonus.
Ak ešte po svojom ideálnom BB kréme bezvýsledne pátrate a práve som vám nasadila chrobáka do hlavy, nájdete ho na bbcreamshop.eu.




7 komentárov:

  1. No mě se teda hlavně líbí ta stylová "lahvička" :D :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak heeej,ty si naturálna žena :D :)) Ale pravdupovediac,tiež som išla najprv po obale :D

      Odstrániť
  2. aj mňa zaujal ten obal! ten by som si vystavila a kochala sa ním aj po spotrebovaní obsahu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vdaakbohu,že sa míňa tak pomaly! No ale to môžeš vedieť,aký bude osud toho obalu:D

      Odstrániť
  3. Milá Berny, tak takovou pohádku si nechám líbit ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vivi zlatá,ja si už robím zálusk na ten tvoj banánový korektor! :)) Snád aj ja budem po nom potom vyzerať tak svetovo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment