4. mája 2013

Twins

Dažďa za tento týždeň je už na mňa akosi priveľa.Niekoľkokrát denne po každej vychádzke musím Vendulke umývať labky,zbieram z cesty zablúdené slimáky a hádžem do trávy,robím si poriadky vo veciach a čítam.Nieže by som sa sťažovala,ale pre blogera je dážď nepriateľ,a tak som sa tentokrát musela uchýliť k fotkám zo súkromného archívu.
O mojej láske k indánom som sa už zmienila,ale aké bolo moje prekvapenie, keď som zistila,že mám svoju dvojníčku medzi nimi? Ok,je to moja lepšia verzia,ale tak s prižmúrením oka,dvoch...
Fotky sú zo svadby Lukášovho brata minulý rok,vtedy som ešte mala piercing,dnes už len spomienku v podobe jazvy.




dress-Mango

 Večer vyhlásenie giveaway!

12 komentárov:

  1. No nááááhodou, ta podoba tam je! :D A ty šaty ti hrozně sluší :-) Nějaké v takové barvě jsem marně sháněla :D Po roce už v mangu nebudou co :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No keby sa nevyškieram jak nepríčetná,bolo by to zreteľnejšie :D /si nahováram/ :D S tými šatami to môžeš veľmi ľutovať,je to dokonalý strih,nosím ich ako vlastnú kožu :D

      Odstrániť
  2. woow kočka si a jaká, veľmi ti pristanú :) a moje slepé očko márne hľadá piercing, kde je? aj ho vidno na fotke ? :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej,dakujem,drahá:) To tak vyzerá,ked sa raz za 15rokov dám do gala a hrám sa na dámu :DD Pierc vidieť asi najviac na druhej foto,možno poslednej ešte-hore nad perou:)) Ked som ho mala,tiež som si ho nikdy neuvedomovala,tak mi splynul s ksichtom :D

      Odstrániť
  3. Ta barevná kombinace je super, moc Ti sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jee, není to restaurace Alesso - Mnichovice?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah,ty si super,je to presne tam! :)

      Odstrániť
    2. taky jsem tam párkrát byla,dělají super bifteky :)

      Odstrániť

Thank you for your comment