24. júna 2013

Hooray! It's a holiday.

V sobotu sme zahájili blížiace sa prázdniny na akcii v Sokolove pod názvom "Hurá práźdniny-súťaž ohňostrojov".Začiatok akcie bol už v piatok,niesol sa v znamení programu pre deti,súťaženia a vystúpení hudobných kapiel,my sme však najviac boli zvedaví na samotný ohňostroj.A že sa bolo na čo tešiť! Teraz môžem s pokojným svedomím minimálne štyri nasledujúce Silvestre prespať.

komentár môjho uja: "mierne afektovaný postoj čarodejnice"....no ešteže len mierne!




9 komentárov:

  1. Teda, to vypadá super :-) a tepláky ti sluší :-D :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha,liar! :DD No ale nemôžem byť predsa ňuňu v sukni,ked je všade bahno a strkajú do mňa ožrani :D:D

      Odstrániť
    2. Však to myslím vážně :-D byla by z tebe dobrá hip-hoperka :-D Ještě kšiltovka ti chybí :-D

      Odstrániť
    3. :D:D To by sa mi v práci asi už ťažšie vysvetľovalo:D:D aj ked už si mohli zvyknúť u mňa na všetko,no :D Haha,hiphoperské obdobie mám už,dúfam,za sebou:D Ale v tých 15tich som bola najhustejšia :D:D

      Odstrániť
  2. Krásný fotky, ty jsou fakt parádní!! A sluší, jak jsem to viděla zmenšené tak mi to připadalo jako Blair Waldorf v teplákách:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahah,milá Netty,musela som normálne googliť,tá dievčina mi je úplne neznáma:D:D Ale musím povedať,že mi teda riadne fandíš:D No ale potešilo! :))

      Odstrániť
  3. Ahoj, narazila jsem na tvůj blog náhodou a je super můžu se zeptat odkud máš tu mikču na první fotce ? Díky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Som rada,že si ku mne zavítala a vitaj! :) Nie je to celkom mikča,skôr len taká ľahká budna cez hlavu,nie je z teplákoviny.Kupovala som ju asi pred 3rokmi v Cropp Towne :)

      Odstrániť

Thank you for your comment