24. júla 2013

Legoland


Vždy sa len chichúňam popod fúzky pri pochvalných vyjadreniach na moju ofinu.Strihám si ju totiž zakaždým sama s väčšími menšími úspechmi.Netvrdím,že to viem a už vôbec nie lepšie ako ktorákoľvek kaderníčka,ale baví ma to a pri mojich superrýchlo rastúcich vlasoch aj šetrí čas.Výsledok je stále neistý,isté však je,že zakaždým pritom upchám umývadlo v kúpeľni, pristrihnem si mihalnice alebo obočie a na konci musím odmeniť slečnu Vendolínu, ktorú strihám tými istými nožnicami a nejak si strihanie spojila s odmeňovaním,hah!
PS: Keď sa v centre mesta na bicykli premáva postarší pán v tangách drndžiac pritom na cvonček (chcem veriť,že bol len obeťou zlomyseľnej stávky),tak si s ofinou v štýle lego panák pripadáte celkom normálne.
shorts and hat-HM/top-VV/garden shoes-Jysk/bag-Bohemic

18 komentárov:

  1. Ježiš ty boty jsou dokonalé :D Tobě to zas sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo,záhradnícke :D Najlepšia vec na leto!

      Odstrániť
  2. pekné topánočky :)
    pozývam ťa na môj blog
    http://suzzie-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé ten klobouček mám také! :) Je roztomilý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A zmestí sa ti na tú tvoju bujnú hrivu?:)) Hmm,isto máš aspoň o tri čísla menšiu hlavu ako ja,tak preto:D

      Odstrániť
  4. Ofina ti sluší,já si ji taky stříhám sama,i když u mě je to vidět,chacha:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Isto si to vidíš iba ty! A základ je,že ked sa to už pos.re,tak sa tváriť,že to bol zámer :D:D To je aspoň moja taktika :D

      Odstrániť
  5. super vyzeráš lego panák! určite oveľa lepšie ako ktorýkoľvek chlap v tangáčoch (ok. vôbec neviem prečo som použila toto debilné prirovnanie, keďže ty si krásna a muži v tangáčoch...proste...nie) a máš super tašku ! Aj ja som na ňu pozerala! A teraz ju chcem ešte viac :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D si hriešna žena,že ju ešte nemáš! :) Ja ju ani z pleca nedám :D On nebol len taký muž!-on bol starý,obézny,nahý(!!!!) ujo na bicykli,uf,doteraz ma to prenasleduje v snoch :D

      Odstrániť
  6. ale tak ta ofina je vazne super! nepovedala by som, ze si ju strihas sama!

    Dnes tip na super kvalitny a lacny krem na tvar:) http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hrozně ti to sluší:)Ta oranžová k tobě hrozně sedí a k tomu ten klobouk! Taky mě zaujala taška

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment