23. júla 2013

“Where there is love there is life.”


Aj vám tak rýchlo ubiehajú tieto letné dni?Navrhujem,poďme zastaviť čas!
Pretože:
pred pár dňami som oslávila svoje 27.narodeniny (práve som prišla na to,že neznášam zaokrúhľovanie)
chcem veľa výletovať,zjesť litre zmrzliny a melónu na tony,veľa tancovať,veľa sa kúpať a opaľovať a popritom srkať mochito,grilovať so susedmi do noci,hrať bedminton v parku,prečítať veľa kníh a nielen odborných,stretnúť sa zo starými kamarátmi a veľa sa smiať,veľa žiť a milovať...
top-Mohito/skirt-Reserved/shoes-Baťa/bag-gift from Lukáš

                             PS: Pozdravujem neznámu slečnu a priateľom,ktorá ma pozdravila vo Varoch.
                                   PS2:Ak niekomu unikol výsledok giveaway, dávam do pozornosti.

9 komentárov:

  1. No teda, ty ses s těma sukněma rozjela! :-D A jak ti sluší! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D jasnéé,v aktuálnom počte sukien 3 som to skutočne "rozjela" :D Som strašne márnivá :D Aaa,dakujem,Peps :))

      Odstrániť
  2. V lete čas uteká najrýchlejšie, to je paradox. Všetko najlepšie dodatočne, tipovala by som ti menej, si taká hravá, dievčenská a tvoja sukňa je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Sonja,potešila si ma veľmi :) Sama sa totiž na ten vek nejak necítim-asi by som mala,čo?:D :)Ked mňa tak baví robiť somariny a blázniť sa-dúfam,že ma to neprejde ani v 70ke!

      Odstrániť
  3. tyjo ty sukně ti fakt sluší ! :) jo odepsala sem ti na mej kvůli GA tak jestli si cetla, promin ze sme nenapsala drív :D:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žiaden stres a panika,balík pošlem do konca týždňa! :)) Hah,neboj,v pohode,zatiaľ som ho nedala nikomu :D :)

      Odstrániť
  4. Bernuška, no ale všetko najlepšie ! Nech si stále krásna a zlatá a daria sa ti minimálne všetky sny a plány a túžby (z tohto príspevku aj všetky ostatné) A čo to vidím? Maxisukňa? Som dojatá, viac maxisukieň v celom svete!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem,najmilšia Baš,silno na tom pracujem O:) Hah,maxisukne ti určite prenechám,na túto som sa zlakomila,lebo sa mi páčila farba a tiež strašne príjemná látka /aj ked sakrakrčívá!/,ale ja aj tak radšej otrčam nohy :) A kým pri krátkych sukniach mám problém so sededním,s dlhou suknou som už párkrát skoro padla na papuľu :DD

      Odstrániť

Thank you for your comment