15. júla 2013

Wild things

Videli ste film Where the Wild Things Are? Hoci nie som veľkým fanúšikom rodinných filmov, tento som si zamilovala na prvé pozretie,preto mi ani jeho knižná podoba s útlym obsahom a nádhernou grafikou nemohla chýbať.Detská fantázia a vnímavosť nepozná hraníc,rovnako aj krutosť a zloba.Max rozhodne nepatrí k tým milým a poslušným deťom-je drzý,rozmaznaný,uškriekaný,ubližuje zvieratám a ničí prírodu a až keď je príšerkami vyhnaný z Divočiny poznáva cenu skutočného priateľstva.

book-ebay/Happy socks from urbanlux

                                                    Už o pár dní končíme giveaway ,tak ostávajte v strehu!

8 komentárov:

  1. Neznám ani knížku ani film, ale když s to líbí tobě i plyšové opici, tak to bude něco! :-D Už stahuju (čti kupuju) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páči sa mi hudba k filmu a aj tie príšerky,to decko ma zo začiatku iritovalo,ale ku koncu som pochopila,že nejde len o obyčajnú rozprávku pre deti /btw-myslím si,že tie to veľmi ani nepochopia/ O:) Hahah,tak s tou opicoou sa Vendula šalila,behala mi do záberu a tak som ju tam nechala,nebolo to plánované :)

      Odstrániť
  2. Vypadá to zajímavě a docela se divím,že jsem o tom ještě neslyšela.Díky za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Názory naň sú dosť protichodné a ani doma by som mnou nesúhlasili,ale tak snád si nájde svojich priaznivcov aj medzi vami :)

      Odstrániť
  3. To jsem ještě neviděla, takže díky za tip! :)

    http://days-of-daysy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment