5. augusta 2013

Lesík


V sobotu sme boli v neďalekom Lesíku,o ktorom sme sa dozvedeli celkom náhodou od kaderníčky, u ktorej sa bol Lukáš strihať.  Paráda,predsa je v tom bohomzabudnom Nejdku nejaká oáza radosti.
Na plavky som si hodila len sukňu,aj napriek tomu,že som tak ešte išla do potravín po nanuky a vyslúžila si prívlastok "malý pupkáč" od Lukáša. No hej,ono sa to ťažko vysvetľuje,že sukňa do pása má byť v páse hlavne,keď žiaden pás nemáte.


bikini top-Camaieu/hat,skirt-H&M/garden shoes-Jysk/bag-bohemic 
bobble from mabets.sk

22 komentárov:

  1. Odpovede
    1. :D no taký kus vypelichaný je :D dakujem Netty <3

      Odstrániť
  2. kniha sa páči? ja som ju nedočítala, na mňa príliš militantná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah,chápem,vyhadzovanie mosta do vzduchu nie je veľké dievčenské čítaníčko :) Ja Hemningwaya môžem /aj ked po prečítaní biografie o nom a Parížskej manželky som zistila,že bol strašen deštruktívna povaha/ a k tejto knihe som sa opäť po rokoch vrátila.čoraz častejšie sa vraciam ku klasike,len zriedka ma zaujme nejaký novodobý autor-/aj/v tomto smere som tak trochu viac retro :)

      Odstrániť
    2. zásadne nečítam to, čo davy :-) takže chápem. napr. vlani som si povedala, že si prečítam pár slovenských autorov a neľutovala som. napr. Jana Beňová je veľmi fajn, odporúčam.

      Odstrániť
    3. Super,dakujem za typ! Mňa celkom zaujal Banáš,hlavne jeho Zóna nadšenia či Kód 9 :)

      Odstrániť
  3. aké nádherné fotky!
    si krásna a rozkošná!
    všetko je super!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoje fotky mi vždycky vykouzlí úsměv na rtech :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej,teraz si vykúzlila úsmev ty mne,milá Michalla :) Dakujem moc!

      Odstrániť
  5. krásné botičky, hned bych je brala :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. ty až teraz??? Ked som ukázala pupok?:-O :D Ja ťa už dávno,ty lama! :))

      Odstrániť
    2. Som starý zvrhlík, čo ti poviem :D :D :D

      Odstrániť
  7. Wow wow.. parádní plavky! A válet se s knížkou.. no prostě no comment :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah,čo s knižkou! ale čo váľať sa s Hemilngwayom! :D

      Odstrániť
  8. Zdravím,tak si tak dnes projížím votoč a nejednou se nějakou nevysvětlitelnou záhadou octnu u tebe na blogu,který mi okamžitě zvedne náladu,jenž byla do té doby na bodu mrazu.... Ale proč píšu takovou hromádku zbytečných slov,jde o to,že jakmile jsem narazila na tento článek,tak mne uchvátilo slovo Nejdek a má otázka zní- ty tam bydlíš? Protože pokud ano,tak spáchám atentát na tvůj šatník!!! Ještě doplňující otázka,kde je ten úzǎsný lesík? :-) Johana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milý atentátnik :D Kludne môžeš,len neviem,či nebudeš sklamaná,až tak veľa toho skutočne nemám O:) Momentálne v Nejdku,na dobu neurčitú,uvidím ešte,kam ma vietor zaveje :)
      To je super,že sa ti zlepšila trošku nálada,potešila si ma :) Hah,neviem,či je úplne úžasný,ale na teplý víkend pri vode určite postačuje-lesík je vodná nádrž Lesík,asi nejaké 3km od Nejdku :)

      Odstrániť
  9. Ahoj máš skvělý blog a úžasný styl. A je mi jasný, že když bydlíš v Nejdku (je to pár kilometrů od místa co bydlím já) tak na tebe občas lidi asi koukají, protože oni si tam chodí v teplákách a ty musíš být jedna z mála hvězd co tam chodí :D hrozně moc ti fandím. A až ti někdo vykrade šatník tak já to nebyla :D Přeji krásný den Ája :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment