17. augusta 2013

Plzeň



Včera som bola na pohovore do novej práce na klinike v Plzni.Touto info som práve porušila svoje poverčivé pravidlo: Nechváliť sa v predstihu,kým nie je nič isté,nech to nezakríknem a šťastie nevyplaším.
Mimo to som absolútne nepoverčivá,fakticky fakt! 
Novovzniknuté druhé pravidlo: V prípade,že svoje túžby,nádeje a plány nevyslovujete nahlas,ale zdeľujete ich písomnou formou,poverčivé pravidlo považujte za bezpredmetné.
Tretie pravidlo:Obe predchádzajúce pravidlá sú bezpredmetné v prípade,že by to nevyšlo.
Posledné pravidlo: Do čerta aj s pravidlami,treba (si) veriť!O to viac,ak sa vám podarí zbaliť Hurvínka.

jumpsuit-Tosphop/shoes and watermelon bag-H&M/bag- from bohemic
                                                               Majte krásny víkend!

17 komentárov:

  1. ňuuuu :D Tak tohle je boží.. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne ten môj hurvínkovský profil! Zapadnem :D

      Odstrániť
    2. Hurvínkovská fotka je nejlepší :D Jsi krásně nalíčená.

      Odstrániť
    3. hah,no asi sa teda budem machliť častejšie,lebo Petra mi povedala! :) :D

      Odstrániť
  2. Počkat, počkat.. Ty máš na obličej tetování? To mi nějak uniklo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D To fakt? Hahaha,no asi to dobre schovávam pod ofinou :D Ale že by mi to bolo zrovna na týchto fotkách nejak vidieť sa mi tiež nezdá :D

      Odstrániť
  3. Hezké městečko, sluší ti to. Když jsme u toho tetování, můžu se zeptat (jestli ti to nějak nevadí) proč zrovna na obličej? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemá to žiadnu hlbšiu myšlienku,ani vzor ani umiestnenie,proste to bol spontánny nápad :)ako väčšina mojich nápadov :D Ale aby som ťa ukľudnila,nemám to natrvalo...Ale počas 8-9 rokov ma to ešte baviť neprestalo :D Asi 2roky som mala aj na druhej strane,teraz len tak decentne :D
      Možno námet na nový post o mojich "secrets" :)

      Odstrániť
  4. Kombinace rtěnky s lakem je naprosto super!

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ked poviem,že je to len náhoda,tak mi asi neuveríš,že?:) Ale dakujem,Karol! :)

      Odstrániť
  5. držím palce, nech to vyjde :-)
    máš peknú farbu vlasov, vlastnú?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem,milá :)
      Vlasy si už niekoľko rokov nefarbím,ale určite som pochytala nejaké pigmenty s predchádzajúcich farbení,takže neviem,či sa celkom môžem pýšiť úplne vlastnou farbou :)

      Odstrániť
  6. krasa...kde jen sehnat tu kabelku melounovou :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :)
      Kabelka je z HM,ale už niekoľko mesiac dozadu

      Odstrániť

Thank you for your comment