19. septembra 2013

Na telo.

Nie je to tak dávno,čo som na seba nabonzovala pár piškotiek. Vtedy som ešte netušila, že v tak krátkej dobe ma to opäť neminie, aj keď teraz nie celkom dobrovoľne.Týmto sa chcem poďakovať milej Baš za nomináciu a zároveň dúfam, že si toto, kvázi vedomostné kolo, budem môcť napraviť promenádou v plavkách. Držte palce, nech zlomím väz a svetový mier všetkým ľudom dobrej vôle!


1. Koľko ružových vecí máš v šatníku (aj ponožky akceptujem)?
Počet ružových vecí v mojom šatníku varíruje s počtom nevydarených praní bieleho s farebným. Aktuálny stav ku dnešnému dňu: 0 kusov + pár pink ponožiek originál.

2. Keby si mohla stretnúť jednu známu osobnosť, ktorá už nežije, kto by to bol?
Odvážna a neskrotná, trpiaca a provokujúca, silná žena v krehkom tele, nekonvenčná vo svojej tvorbe aj živote-Frida Kahlo.
V Modrom dome by sme debatovali o živote, láske i sklamaniach, spievali a tancovali tango a spoločnosť by nám robili pestrofarebné papagáje a nezbedné opice.Pri tej príležitosti by som tiež nakopala Diega do jeho tlstého zadku!

3. Aká je tvoja obľúbená čokoláda?
Pistáciová Orion. Ak by ste sa mi však chceli nejak zavďačiť, prijímam jedine luxusnú belgickú čokoládu s vysokým obsahom kakaa a kúskami chilli. Moje chuťové poháriky sú hnusne skorumpované!

4. Napadá ti niekto, kto je krajší ako Johnny Depp (ak áno, budem potrebovať siahodlhé vysvetlenie ako si na to prišla!)?
Nožnicovoruký Edward. Na Johnnyho som zanevrela odvtedy, čo som pochopila, že nemôže mať oči len pre mňa. A že mi to trvalo!

5. Existuje kniha, ktorú si čítala už stokrát a ešte aspoň stokrát budeš?
Myslím, že s niekoľkými odbornými knihami sa s k tejto hranici už priblížila. Ak sa ďalších okrúhlin už nedožijú, s radosťou si znovu podám  Dostojevského Zločin a trest.

6. Vedia tvoji známi/kamaráti/rodina o tvojom blogu?
Zatiaľ o ňom vie presne toľko ľudí, koľko potrebujem, aby o ňom vedelo, teda priateľ a brat.

7. Keby sme sa nepoznali a stretli sa prvýkrát, čo by si mi o sebe prezradila (samé chvály a pozitíva poprosím!)
Keby som sa mala o sebe vyjadrovať len v superlatívoch, na prvé stretnutie by to bolo kvantum informácii. Ďalšie moje prednosti ako charizma, zmysel pre situačný humor a ďalšie by vyplynuli zo samotného stretnutia.

8. Aká je tvoja vysnívaná krajina/mesto/miesto a prečo ťa láka?
Nórsko.V svetri s nórskym vzorom sa chcem vydať po stopách trollov, zúčastniť sa pretekov psích záprahov, ukradnúť dopravnú značku s nápisom "Pozor los" a pozorovať Auroru borealis zo strechy dreveného domku zarastenej trávou.

9. Aká bola tvoja obľúbená hračka v detstve?
Na hračky som nemala čas. Zbierala som pohľadnice, mydlá, známky, nalepovala samolepky do albumov, hľadala poklady u starkej na povale, písala listy kamarátkam alebo som práve zachraňovala túlavé a ranené zvieratá.
PS:Týmto sa ospravedlňujem malému zelenému ponnymu, že som zanedbala česanie jeho hrivy.

10. Aké jedlo varíš / koláč pečieš najčastejšie?
Varím často, pečiem menej často, úplne najčastejšie však preváram vodu na kávu.


5 komentárov:

Thank you for your comment