16. októbra 2013

144

Ku dnešnému dňu je vás tu presne 144 a ja mám radosť z každého jedného z vás-z teba, aj z teba a aj z teba,čo si teraz mrvíš žemľu na klávesnicu.1+4+4 je 9, najdokonalejšie číslo desiatkovej sústavy a ak ho vynásobíme akýmkoľvek číslom,tak súčet výsledných číslic bude vždy 9...Ak ste si to práve overili a počty sedia, prečítajte si knihu Jozefa Banáša Kód 9 a dozviete sa ešte viac.


A ak chcete,aby na vás pristál kŕdeľ kolibríkov a vyzerať "deviatkovo", stačí:
 1.byť mojim pravidelným čitateľom
2.napísať,čo máte na srdci alebo na jazyku
3.zanechať svoj mail alebo číslo krúžku svojho poštového holuba
4.zavolať do veštiarne a zistiť svoje šance na výhru-nepovinné.Kto to ale urobí,má jeden bezvýznamný bod naviac.
5.končíme v nedeľu 20.10.

Výherkyňou košele a novou chovateľkou kolibríkov sa stáva Magdalén.
veľ.M/ dĺžka 64cm/ šírka 46cm
Tak si to nenechajte uletieť!

21 komentárov:

  1. Miluju kolibříky. :) Krásná krásná košile. Tu chci! :D
    ravenaiko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulace k 144! Jen tak dal! :D
    A jelikoz se mi ta kosile hroozne moc libi, musim ji mit! Nikdy jsem ale jeste nic nevyhrala takze, umm prodas mi ji?! :D
    Dle cedulky hadam - Atmosphere, takze si ji urcite nasla nekde v sekaci, coz znamena absolutne nulovou sanci si ji koupit v normalnim obchode sakra :(
    Budu si holt drzet palce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulace ke čtenářům Bernadetko :)

    - Ještě Ti jednou musim poděkovat za ty šaty :) jsou prostě boží ! PS : taky miluju číslo 9 !!!

    Atigu@seznam.cz

    Pac a pusu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kolibříci vypadají skvěle :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na srdci a na jazyku mám, že nemám rada toto sychravé počasie a zákon schválnosti.
    pat.galikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sleduju:)
    na jazyku mám tuhle písničku: http://www.youtube.com/watch?v=ZKvhxapM5zo a nemůžu ji vůbec dostat z hlavy!:D a tu košili chci!
    perko101@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, košile je parádní. Vzala bych si ji na výlet do Paříže, kam jedu za měsíc.:)
    veronika.stockova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujii :)
    gratuluju ke 144 čtenářům :)
    timcenkova.n@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. jsem
    2. chci tu košili tak moc,že vysílám svýho holuba, ať se ji nemilosrdně zmocní
    3. jelikož vysílám toho největšího zlončince, kterýho mám ve službách- číslo kroužku 666 alias majuees@gmail.com
    4. sama jsem vědma a vím, že holoubek košili dopraví chochocho (ďábelský smích)
    5. XOXO

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Košieľka je krásna a rada by som ju mala vo svojej skrini :) Vtáčikov zbožňujem a kolibríkov ani nehovorím... Holuba však bohužiaľ nemám, tak mail: sonjatokarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Košile je nádherná, jak košile moc nenosím, tak tuhle bych jako ptáčkouchýl nesundala :) Gratulace ke čtenářum :)
    mojarilla@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. gratuluji ke čtenářům :)ta košile vypadá moc hezky :)
    gfc-jananulka.9@gmail.com

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta košile je super (y)
    Taktéž blahopřeji ke čtenářům a přeji ať jich je víc a víc. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Košeľa od Bernušky, do toho sa napasujem aj keby som nechcela.
    Nie som síce úplne stotožnená so spomenutím holuba v článku, ale košeľu chcem viac ako sa tohto nebezpečného operenca bojím a môj mail je bashkka@gmail.com
    A bolo by strašne pekné, keby si zmanipulovala notárske hlasovanie tak, aby som vyhrala, lebo si tento darček nechám poslať domov a doma budem zase až na Vianoce a takže ty budeš môj prvý Ježiško. Ďakujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. aaach ,ta je úžasná ,moc bych si přála vyhrát<3
    a gratuluji!

    aduska.pipuska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Odporúčaš Kód 9? :) Veštkyňa sústredí všetky svoje sily, aby som už na klávesnicu nemrvila a na to, aby som vyhrala. :)
    ane.satu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherná košile! Opravdu NÁDHERNÁ!
    1. sleduji jako El
    2. na jazyku mám akorát tak hořkost z vytrhnuté osmičky, je mi zle a jestli mě to brzy nepřejde, tak to nepřejdu já! :D
    3. eliota@centrum.cz
    4. Mé vnitřní oko mi říká, že výherce bude jen jeden! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. čtenářkou jsem už dobu :)
    Momentálně mám náladu na prd, ve dvě jdu do práce, ale ta košile je nádherně sladká ! :)
    l.e.n.u.l.a8@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. super košile!

    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sleduji už dáávno :)) ( pod jménem Jana Kašparová)

    tu košilu chciiiiii

    ninka.ka@seznam.cz

    prý mám velkou šanci vyhrát! tak uvidíme :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sluduji :)
    na srdci http://smiling-emily.blogspot.cz/ na jazyku sliny
    emily363@seznam.cz
    prý se mi nikdy nepoštěstí

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment