10. októbra 2013

Bioderma Atoderm



Moja pleť rozhodne nepatrí k tým menej problémovým,aj keď postupom času prekonala akýsi vývoj z mastnej a aknóznej s bolestivými vyrážkami cez zmiešanú až ku súčasnej suchej a extrémne citlivej. Z blata do kaluže.
S kozmetikou nezvyknem experimentovať,pretože akýkoľvek nevhodne zvolený prípravok mi spôsobuje začervenanie,opuchy a nepríjemné svrbenie,v tom lepšom prípade obídem zo šupinami a pocitom napnutej pokožky.
S produktami Atoderm od Biodermy som však trafila do čierneho a stali sa tak stálicami mojej kúpeľne.
Základom každej starostlivosti o pleť je jej  čistenie, a to mi dokonale zabezpečuje čistiaci gél Atoderm bez jej následného vysušovania.Výhodou je aj jeho veľké balenie,vďaka ktorému máte pocit,že z prípravku nijak neubúda-na nezaplatenie!
Krém na ruky Atoderm mám stále doslova poruke ako prvú pomoc pri pocite suchých rúk a tvoriacich sa záderov. Rýchlo sa vstrebáva bez tvorby mastného filmu čo ocenili aj moje knihy,kde na ich stránkach nezanecháva mastné stopy po prstoch.
Najväčším prekvapením bol pre mňa pleťový krém Atoderm Nutritive a bez zbytočného preháňania musím konštatovať,že je to to najlepšie,čo moja pleť doteraz zažila.Je hutnejšej konzistencie,ale ľahko sa rozotiera a pleť po ňom ostáva jemná a vláčna.Používam ho na noc a cez deň ako podklad po BB krém bez obavy,že by mi ostala ofina prilepená na čelo alebo sa mi tvár leskla ako predajňa s lustrami.Kto nosí ofinu a bol v tej predajni,vie o čom hovorím.
Rada Atoderm mi jednoducho prirástla k pleti a už ju len tak od nej neotrhnem!


                  Ako vy bojujete so suchou pokožkou? Používate nejaký iný prípravok od Biodermy?

5 komentárov:

  1. Jsem na tom uplně stejně, ale s Biodermou zkušenosti nemám, až budu někdy při penězích, určitě šáhnu po téhle řadě:)
    Díky za tip

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aby som bola úprimná,tiež sa mi tie koruny ťažko púšťali z ruky,hlavne ked efekt bol otázny a nevedela som,či po vyskúšaní všetko nebude musieť skončiť v koši :)) Takže bohudík! :) A táto rada nielenže viac vyhovuje mojej plati,ale aj cenovo bola nižšie ako rady Hydrabio a Sensibio.
      Minimálne do toho pleťového krému sa určite oplatí investovať a človeka to ani nezruinuje :) Tiež si ešte robím zálusk na telové mlieko a balzam na pery-nabudúce! :)

      Odstrániť
  2. já mám ted krém od dermacolu a zatím mi vyhovuje, ale až budou mrazy, tak budu muset koupit nějakej pořádnej.. :)


    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment