2. decembra 2013

Do batôžka.


Prvú adventnú sobotu som spakovala svojich pár švestiek do 
obrovského parašutistického batohu a vydala sa na Holešovice. Nepôjdem predsa do Prahy len tak naľahko.Moja skoliotická chrbtica bola z neho vo vytržení a možno sa po jeho pravidelnom nosení prestanem aj hrbiť.
/Dobre,ja viem,že nie!/
Asi padol do oka aj komandu z Fashion Map, ktorý si ma s ním hneď sfotili a ja len dúfam,že sa tie fotky,kde od rozpakov stojím ako pipík v horúcom lavóri ku mne nikdy nedostanú.


Fotka z miesta činu TU.
Boli ste aj vy? 

12 komentárov:

  1. Moc ti to sluší! :)
    Já první adventní neděli strávila pod dekou s teploměrem.. :D Klasika.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klasika len tá posteľ bez teplomera,hej?:D dakujem,Eivy a skoré uzdravenie! :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. vyzerám,akoby som po ňou schovávala rohy :DD Dakujem :)

      Odstrániť
  3. Tyjo,na těhlech fotkách ti to šíleně sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sekne ti to pipík, velice si pekná ! ten kabát je skvelý. len fuj, čo tam robí ten sňah !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já si zprvu myslela, že na tý poslední držíš lahvový pivo:D řekneš, co tě na FM nejvíc zaujalo, případně co sis koupila?:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment