17. decembra 2013

vianočné jelene


Vianoce za rohom,jelene na okne,všetci finišujú s prípravami,vyberajú posledné plechy z trúby,darčeky ležia zabalené pod stromčekom,v tom horšom prípade práve pri pokladni platia baliaci papier,zlepujú džemom linecké pečivo či rozmotávajú reťaz s vianočnými svetielkami.Holt kde iní končia,ja začínam.Moje prvotné pokusy o vianočné nákupy nedopadli zdarne,pohľad na davy nakupujúcich ľudí vo mne automaticky vyvolal únikový reflex.
Pri východe sa mi však pre vás,moji milí, ešte podarilo v predajni Douglas ukoristiť jeden kozmetický balíček,ktorý obsahuje:
1,telové mlieko
2,sprchový gél
3, prívesok na kľúče Douglas,
a aby tých jeleňov nebolo málo,jeden parohatý prsteň k tomu.
Stačí byť mojim pravidelným čitateľom /GFC,Bloglovin/ a každý deň do Vianoc urobiť nejaký dobrý skutok(ja sa dozviem,ak to niekto odflákne!),napísať svoj mail,poctivo dojesť čokolády z adventného kalendára a meno výhercu  sa objaví na FB


22 komentárov:

  1. Ten balíček vypadá vážně krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netty a mail?:) či tebe sa nechce robiť dobré skutky?:)))

      Odstrániť
  2. ten balíček je nádherný...a tak ja sa snažím robiť dobré skutky ja mimo Vianoc, ale nie vždy to vyjde tak ako by som chcela...no a v obchodoch je to teraz katastrofa...stačí, že potrebuješ nejakú maličkosť a stráviš tam pol života, kým ťa pustia nákupov chtivé davy :-) (semancova@gmail.com, a sledujem ťa cez GFC)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to vždy ide,Salome,sú to tie nepatrné každodenné maličkosti,ktorými vieme urobiť denne radosť :)
      Pevné nervy k vianočným nákupom! A šumivé magnézium k tomu :D

      Odstrániť
  3. Sledujem ostošesto! :) pat.galikova@gmail.com
    Peacecka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach, jelenčekov ja zbožňujem a teba samozrejme sledujem :))
    sonjatokarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja robím stále dobré skutky! dnes som napr. dala psovi raňajky a umyla po sebe riad. som ideálny kandidát na výhru !
    bashkka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Panička sa láduje a Blackie hladuje! Jedna báseň! :D

      Odstrániť
  6. Stalkujem ťa aj na bloglovine aj na FB a každý deň v roku (nielen na sviatky) poctivo varím priateľovi rannú kávu, čo je dobrý skutok pre dobro celého ľudstva, lebo pustiť ho von bez kávy... to by veru dopadlo zle :D

    ada.basova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha,Ada,ved ty si hotový posol mieru! :D Ja tiež viem o tom svoje,bez kávy som mrzúň :)) Súcitim s tebou a priateľa pozdravujem :D

      Odstrániť
  7. Ach, jelínci by mi zvedli náladu :)) (udělej dobrý skutek!! :D)
    Naposled co si tak vybavuju je, že jsem zachránila paní v tramvaji před pádem :D Jinak jsou to takové ty maličkosti, které dělá každý, považuje je za samozřejmost a časem na ně zapomíná... :)
    frydrychovaa@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty možno na tie maličkosti zabudneš,lebo ti prídu samozrejmé,ale ver,že človek,ktorému pomôžeš na to tak rýchlo nezabudne O:) Poväčšine! :)
      Och,nechcem si predstaviť,ako by to dopadlo,keby si pri tej pani nestála! :) šikulo

      Odstrániť
  8. ježiš tak ten je boží! :D co je horší, nemám adventní kalendář! :( :D
    asekyrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm,tak to máš teda prúser!!! JOKE :D:D

      Odstrániť
  9. sleduju:)
    a s tima dobrýma skutkama to snad ještě doženu :D:)
    janca.12@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo,budeš musieť! Teda každý deň aspoň dva! :)))))

      Odstrániť
  10. Jé, tak to je roztomilý. Tuším, že už bych podváděla, protože jsi nejsem jistá svými skutky za poslední tři dny! :O :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha,Ivka,ty starý poctivák! :))) Neviem,čo sa dialo za tie dni,ale vždy máš šancu to nejak odčiniť! :)) Takže konaj a tvoj mail tu očakávam! :)))

      Odstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduju přes FB (Ka Teřina) i Bloglovin :P a dobré skutky se snažím dělat pořád, dneska jdu například vyvenčit hafany v útulku a včera jsem ověšela všechny stromy v našem okolim lojovýma koulema, aby ptáčci měli papání :P

    kaattie.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment