2. februára 2014

“Life is either a daring adventure or nothing at all.”


Posledné dni sa niesli v znamení rýchlych, ale uvážených rozhodnutí, ktoré sa však neobišli bez pár krátkych chvíľ pochybností, ešte stále nekončiacich byrokratických nevyhnutností, skladania, zhromažďovania, balenia a cestovania. Pokojnú a bohomzabudnutú českú vesnicu som vymenila za veľkú a rušnú Bratislavu, o tých ďalších zmenách o tom-potom. Bude to výzva!
coat/skater skirt/beanie-H&M/sweater-Topman/vintage shoes

Keď už je reč o tých zmenách-uvítali by ste nejaké na blogu? Len smelo do mňa :) 
Dosť bolo taľafatiek, súťažilo sa a zo všetkých vás, čo zanechali mail, sa šťastie usmialo na slečnu kiki.

18 komentárov:

  1. Jeee to je úžasný,ty barvičky♥ Skvělá jsi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú také tvoje barvičky,nie?:) Hlavne teda tá červená,myslím :)
      Skvelá si ty <3

      Odstrániť
  2. Tak tohle se mi moc moc líbí! Přesně můj šálek čaje (ten svetr!!!!)!
    (a sukni si přidávám na šicí "to do list")

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlatko,tých sukien by si mala mať viac,aby ladili k tvojim všetkých rtenkám :)))
      Máš moj obdiv s tým šitím!

      Odstrániť
  3. Nepovidej devenko, Bratislava, jo? To už aby sme aj nejaké kafíčko dali! ♥
    btw. sveter a modelka = dokonalosť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beruško,jasne,že dáme kafčo! <3 Ked sa vrátiš s dalekých krajov a Bernikla zistí,kde je tu sever :D
      Sveter pánsky a modelka krivonohá :X

      Odstrániť
  4. Nádhernej outfit opět, krásně kombinuješ :) Já mám stejnou sukni a mám s ní trochu problém, že každej svetr přes ni mi přijde moc dlouhej a že to "prostě vypadá blbě", tak se divím, jaktože to tobě tak pěkně sedí :) Fakt moc pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krásne,Andrea! <3
      Hah,myslím,že len ty to vidíš tak kriticky :) Tiež som si nebola istá,či tá dlžka bude ok,ale ked na to teraz kukám,tak to ujde,no :D Určite to skús a bude to super! :)

      Odstrániť
  5. Krásny outfit :3 a zmeny tu? Neviem... Podľa mňa žiadne netreba

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi pěkné a barevně vyvážené!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. milá Vanda,
      od Vás si to vskutku cením :)

      Odstrániť
  7. Moc ti to sluší! krásně vyladěný outfit :-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak toto je veľmi pekný outfit, červenú ja môžem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluji tvůj svetřík, tvou čapku, sukni ale nejvíc ze všeho tvůj ksichtík.. jsi tak hrozně krásná a roztomilá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To práve naopak-to ja stále na tebe môžem oči nechať! Tvoja krehká a čistá krása niekedy až vyráža dych <3

      Odstrániť
  10. Krásna červená čiapočka, pozor na vlka! :-) Si celá veľmi zlatá, pristane ti to. Okamžite ťa začínam sledovať.
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment