8. februára 2014

Teddy Bears


Prvý bratislavský týždeň mám bez ujmy za sebou, stále som však v procese aklimatizácie a zorientovania sa.
Aké skvelé bolo zistenie, že náš byt je strategicky v blízkosti ani nie jedného, ale hneď dvoch sekáčov.
A tak si cestou domov občas urobím menšie intermezzo. Z toho posledného som si odniesla prudkoinfatilnú zato superpraktickú (tieto vlastnosti sa nevylučujú, že nie?) tašku za 2,50€. Lebo aj nepatrné maličkosti sa podieľajú na udržiavaní homeostázy, všakže! 
coat-gharani štrok/beanie-my BFs/shirt,shopper bag-second hand/jeans-Orsay/leather boots-wojas

16 komentárov:

  1. Poslední fotka je top :D :)
    Zvu tě na Giveaway :
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2014/02/giveaway-prozdravevlasycz.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru,hlavne tí moji kolegovia sú top :)
      A dakujem,hodím mrk :)

      Odstrániť
  2. Aa to mas šťastie :)
    A tá taška je úžasná :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No prosím. Zase provokuje s nejakou taš(tič)kou;-). A vieš, čo je ešte krásne a super? Tvoje vlasy! Tak veru. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neviem neviem,kto tu má zlatú vtáčikovskú! :)
      hah,moje vlasy-samorosty :) Už by som sa mala dať nejak "odborne" ostrihať,ale zas z toho asi nič nebude :D Dakujem,Pampelišiak <3

      Odstrániť
  4. haha, infantilnost nad infantilností, ale tobě prostě sedí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ehm...teraz neviem celkom,či to brať ako kompliment :D

      Odstrániť
  5. Krásná jako vždy, hej :)

    A takovou tašku jsem nosívala do školky, na pyžamo, myslím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ohohooo,dakujem,Terezko <3
      Ved historia sa opakuje,tak možno je zase čas na nejaké to pyžamko :D

      Odstrániť
  6. Máš krásné vlásky , ale nejvíce se mi líbí barva šály, ta je božská!

    Snažím se rozjet nový blog, takže pokud budeš mít chviličku, navštívíš jej a zanecháš třeba svůj názor, budu moc ráda. :)

    www.minuscin-svet.blog.spot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeeej tasku si dobruu nasla :-)

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To kde ty tak strategicky bývaš??? Velice si hezká zase devenko.
    A kafíčko dáme, len sa pekne orientuj moja zlatá, ja som budúci víkend doma, ale to neviem či budem stíhať tak najneskôr v apríli sa na mňa priprav! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta poslední fotka nemá chybu :D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment