19. mája 2015

She moves

Som späť z Berlína. (Čo mi ale pripomína, že v archíve mám dosiaľ nezverejnené fotky z Amsterdamu, ehm). Potrebovala som konečne vypadnúť- vziať si voľno, zbaliť kufor (rozumej vyhodiť špinavé do prania a čisté nachystať), vyzdvihnúť Lukáša v Prahe a ísť niekam, kde jedinou mojou starosťou bude vystúpiť na správnej zastávke metra, dostupnosť verejných záchodov a otváracie doby múzeí.
Posledný mesiac som musela urobiť niekoľko dôležitých životných rozhodnutí, kde otázka bývania dominovala. Keby som verila na znamenia zverokruhu, povedala by som, že mám typickú račiu črtu, ktorá sa prejavuje túžbou po rodinnej pohode a domove. Nielen streche nad hlavou, ale pevnom zázemí. (nedajte sa zmiasť, to, čo počujete práve tikať, nie sú moje biologické hodiny, ja mám presýpacie). Hľadanie potenciálneho miesta pre život ma stálo nemálo úsilia a prinieslo nové poznatky:
-realitný maklér sa môže vo voľnom čase venovať someliérstvu a someliér môže robiť reliťáka, keď si nachvíľu odskočí od pohára vína. Ak je someliér aj maklér v jednom, je to amatér;
-môj útly vzrast a školácky vzhľad často, a hlavne v úradnom styku, pôsobí dojmom, že neviem ani do päť napočítať. Toto pre mňa nie je žiadna novinka a pri kúpe bytu a vybavovaní úveru som sa v tom len znovu utvrdila. Stačí len rozhodnosť v hlase a zápis v občianskom preukaze a pohľad na mňa sa celkom zmení. Zaujímavé.
-ak máte obavy zo syndrómu vyhorenia, vezmite si hypotekárny úver.Vrelo odporúčam, stratenú motiváciu akoby ste našli!
Suma sumárum, vyzerá to tak, že sa budem sťahovať.
niečo ako moonwallk

boty- Keds/ tričko-COS/ nohavice- Forever 21/ kabelka- Paul Costelloe

5 komentárov:

Thank you for your comment