21. júna 2015

Novodobá Karkulka

 Tieto fotky sú z mojej poslednej návštevy Prahy. Už sa tam asi tak skoro neobjavím, Praha totiž prišla ku mne. Teda aspoň jej najmilovanejšia obyvateľka spomedzi všetkých štvornozcov, moja Vendula. Znovu si užívam skoré vstávanie a venčenie, počas ktorého prediskutujeme počasie, posmejeme sa na iných psov, pokrútime hlavami nad niektorými majiteľmi a ponadávame na suchú nepokosenú trávu- osiny sú veľké zlo! Verte alebo nie, ona mi veľa vecí rozumie, hoci sa nevie verbálne vyjadriť. Pre nezainteresovaných niekedy môžem pôsobiť ako osamelá čudáčka trpiaca samomluvou so sklonmi k psej antropomorfinizácii, ale who caresVčera sme stáli na prechode, Wendy som mala na rukách a mimovoľne jej dala pusu na uško. Vedľa stojaci starý pán nás s úsmevom pozoroval. Zrazu sa k nej naklonil a zaprorokoval: "Tebe nic dobrého nečeká! Panička tě brzy spolkne." Pri predstave novodobej Karkulky za zvuku semafóra som sa schuti zasmiala. Chudák Vendulka.






7 komentárov:

  1. haha tak to by pobavilo aj mňa :D mimochodom to ranné vstávanie a nepriateľstvo voči osinám máme doma aj my s Maxíkom :D
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná jako vždy :) <3

    http://senjedneveverky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky:-) Chystám se nechat si udělat podobný účes, tak doufám, že v něm budu vypadat aspoň skoro tak dobře, jako ty:-)

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment