12. decembra 2015

zo života staromestského

   
Odkedy bývam v Starom meste, socializujem sa. Nie som veľmi spoločenský človek, presnejšie, čas, ktorý som ochotná a schopná stráviť medzi ľudmi je limitovaný. Počas tých niekoľkých hodín viem byť ten najlepší zabávač a pútavý rozprávač, avšak po ich uplynutí sa nutne potrebujem zatvoriť medzi štyri steny a obmedziť kontakty na minimum. Skrytý introvert, hraný extrovert. Tu je to ale iné. Socializujem sa pri vynášaní smetí, lebo ulica je plná okoloidúcich ľudí. Socializujem sa, keď venčím Vendulku, lebo vždy sa nájde nejaký zmätený turista, ktorý potrebuje usmerniť.Socializujem sa na pavlači, keď suseda príde, že jej maltezáčka Bella má niečo s okom, socializujem sa, keď...
Naposledy, asi tiež v rámci socializácie, alebo neviem, ako som to mienila, som v nasledujúcej postupnosti stratila kľúče pri behu za kuriérom (tak si to aspoň retrospektívne vybavujem), zburcovala všetkých susedov na pavlači a obvolala kľúčové služby v okolí. Nakoniec som sa po troch hodinách celá premrznutá dostala do bytu, draho zaplatila zámočníkovi za jeho spoločnosť a na druhý deň sa šla pre zmenu socializovať k lekárovi. Nasledujúce tri dni som síce strávila s horúčkou v posteli, ale bez vynútenej spoločnosti.
Bola som na bytovej schôdzi po prvýkrát v mojom dospeláckom živote a pripadala som si náramne dôležito.Teda až kým ma bytový dôverník nepredstavil všetkých zúčastneným: "Chcem vám predstaviť novú majiteľku bytu číslo X, pani Bernadettu, ...(medzitým listuje vo svojich papieroch, hľadá priezvisko. Márne.) Bernadettu, ktorá je tu aj so svojim psom". Strašne som sa zasmiala, ale asi to nebolo vtipné, súdiac podľa kamenných tvárí sediacich oproti. Nemenovaná nestarnúca herečka počas schôdze prehodila, že kto už by si kupoval byt v "tejto ruine". Tak napríklad aj ja, ale bola som zato, že je to historická pamiatka.
No a v tejto ruine nám, vážení a milí, otvorili novú prevádzku- ehm, ako by som to len...no regulérny bordel! Takže na nedostatok občianskej vybavenosti sa tu skutočne nemôžme sťažovať.
S Lukášom sme boli na koncerte ZAZ, ktorý padol na deň nášho spoločného výročia, ktoré normálne neoslavujeme. Takže sme ho tento rok oslávili v trojici. Bol to pre mňa megaemocionálny zážitok, ZAZ je kúzelná osoba, neskutočne energická, talentovaná a priateľská. Tam mi dokonca ani ľudia nevadili, lebo som ich prestala vnímať v momente, ako ona nastúpila. Alebo je ona  asi fakt kúzelná.
Ľudia, ja sa socializujem.





tričko- COS/ kabelka- Vintage Shop Textil House/ zvony- sekáč/ topánky- Marks & Spencer/ kabát- Karen Millen

4 komentáre:

  1. Sociálne asociáni blogeri --> musíme sa už konečne stretnúť a spoločne sa asocializovať!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Príd, pozvem ťa na koláč a ukážem bordel :)

      Odstrániť
  2. Moc pěkný kabátek s kožíškem!
    Velice pěkné dámské kabáty se dají sehnat tady: http://taxido.cz/damske-kabaty-a-bundy/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment