21. januára 2016

O gupkách


Zavolal mi dlhoročný kamarát a viceprezident gupiek na Slovensku. Po obligátnom prianí do nového roka a následnom polhodinovom rozhovore o tom, ako ide život a o konferencii živorodiek v Turecku, mi vraví: "Inak, videl som na internete tvoj móóódny blog". Na sekundu som ostala v rozpakoch, ako vždy, keď ľudia pripisujú niektorým veciam väčšiu vážnosť ako ja sama. "Ľubku, nepochybujem o tom, že ti bol určite veľkým prínosom". 
On  nato: "Neviem. Nebol som tam od decembra." Jeho hlas znel takmer ospravedlňujúco. 
"Tým sa vôbec netráp, to ani ja."
Vstúpila som si do blogerského svedomia, pre všeobecné blaho kolegov a vlastné duševné zdravie si vzala tri dni voľna a k minimovke sa vrátim až po novej vlne eustresu, dúfajúc, že sa dostaví ešte pred termínom jej odovzdania. 
Keď dočítate tieto riadky, objímite zato doma svoje akvárium.

rolák a sukňa-COS/ kabát- Only/ kabelka- M&S/ topánky- Baťa/ Vendulkina bunda-?



7 komentárov:

  1. A ja som prave chcela vediet odkial je vendulkina bunda a tam otazniK pfff

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je rada, ked má niekto rovnakú bundu ako ona. Ale nevieš to odo mňa :X

      Odstrániť
  2. Hele, mas skvely styl psani :)) Vylozene me bavi si tve clanky cist.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po prečítaní tvojho komentu som si poskočila od radosti :) Dakujem!

      Odstrániť
  3. Dneska jsem si vzpomnelamze jsem par mesicu zpet potkala jeden z nejmilejsich blogu s tou nejpuvabnejsi autorkoi, a hle...nasla jsem te:) vylozene vytvaris rohlik jiste nejen na me tvari. Podivuhodna osuba <3

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment