2. marca 2016

Rádiovka.


Z každodenného života dabléra Bolka Polívky aneb Májka, zlaté dědictví:

-baretka sa dá nosiť dvoma spôsobmi: a) žensky, rafinovane, so šarmom Parížanky s bagetou pod pazuchou a tvárou zahalenou v dyme cigarety (figuranka Dominica v nefajčiarskej a bezlepkovej verzii) alebo b) je degradovaná na bezdrôtovú rádiovku nonšalantného paštikára (figurantka ja bez mäsového výrobku). Vo finále, bagetár či Májkar, všetci skončia pri jednom regáli.
-v kategórii Žena môjho života pre dnešný deň vyhráva Jain, ktorá má tiež v obývačke ružového plameniaka. Ten môj je síce väčší, ale to len tak pomimo, ženy si predsa vtáky neporovnávajú.
-s kamarátom sme mali v úmysle viesť intelektuálnu debatu (jeden by sa divil,že ja aj tak viem) na tému žiarlivosti, ktorá však skončila prv, než by bola začala. Moja otázka bola: Čo ty očakávaš od svojho spolupútnika životom- vernosť alebo slepotu? Ja v tom mám jasno!
-po vyše desiatich rokoch úplnej nečinnosti a akejkoľvek športovo-pohybovej aktivity, som zdvihla svoj juvenilný zadok a dala sa na crossfit v duchu, keď už niečo, tak poriadne! Nie preto, že by som chcela či musela, ale preto, že môžem. A to je pre mňa najsilnejšia motivácia. Hoci ani tá drahá permanentka nie je zanedbateľná.
-ideme do Švédska. Lebo mladý pán Jurkanin mal tridsiatku a ja mu ponesiem batožinu, fair enough. 

košeľa a sveter-COS/ džíny- Levis/ ponožky-andotherstories/topánky-ZARA/baretka-vinted

4 komentáre:

Thank you for your comment