13. apríla 2016

Išlo vajce na vandrovku.


Výhodou štúdia v pokročilom veku (25+) je, že skúšky neberiem tak existenčne.(Tieto silácke reči mi pripomeňte, keď sa budem rútiť nad dizertačnou prácou a dám si kopačku s otočkou). Čas, ktorý som ochotná a schopná tráviť nad študijným materiálom tvorí mizivé percento a schopnosť sústrediť sa hraničí s poruchou pozornosti a hyperaktivitou. Tak nejak som obhájila minimovku. V polhodinovej prezentácii a následnej diskusii sa skloňovali pojmy ako embryo, spermia, oplodnenie, kryoprezervácia, embryotransfer a blablabla. Pri tej príležitosti, sčasti (tej väčšej) z recesie a tiež praktických dôvodov (spiatočná cesta vlakom BA-KE v ten istý deň) obliekla viac než tematicky. Po obhajobe ku mne pristúpil jeden z členov komisie: "Kolegyňa, to na Vašich šatách sú vajíčka? Akože embryá?" S vážnou tvárou som odpovedala: "Žiaľ, šaty so spermiami sa mi nepodarilo zohnať." Čoskoro sa môj výrok šíril po chodbe medzi ostatnými členmi komisie a tentokrát som kvôli nemiestnemu žartíku nemusela letieť zo skúšky. Osadenstvo Alma Mater po rokoch našlo zmysel pre humor, heuréka!
Keď už sme pri tej embryológii a gynekológii- sledujúc tak štatistiku blogu a kľúčové slová, ktorými naň môžte zablúdiť, som našla aj "chlpaté pišuli", doslova. Tak verím, že som dotyčnej osobe nespôsobila sklamanie, v opačnom prípade prajem skoré zotavenie.

šaty- the whitepepper/ rifle a kabát- sekáč/ sandále- Topshop
 

8 komentárov:

  1. Naozaj si neviem prestaviť vhodnejšiu príležitosť pre tie šaty :-D Mám na kľúčoch 2 "žubrienky" (ako ich pomenovalo 5 ročné dieťa), mohla som ti požičať, ako náušky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako nič proti žubrienkam, ale to už si môžem na čelo rovno penis nakresliť :D

      Odstrániť
    2. ouč, tuším mi pribudne do štatistiky dalšie "sprosté" slovo :X

      Odstrániť
    3. :-D no keď také šaty neboli.... :-D

      Odstrániť
  2. Super outfit, nejdřív mi vůbec nedošlo, že jsou to vajíčka..:D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment