3. mája 2016

Stimuli nervi optici


Stimulácia optického nervu, palpitácia srdca a výstava tropických motýľov v útrobách žalúdka 
aneb materiálne statky a iné zmätky:

 1. Hlava robotnice- ako chýbajúca strana z učebnice prírodopisu. 
Len o niečo málo fotogenickejšia ako výkalový vak a pohlavné ústrojenstvo trúda.
2. Oáza života uprostred rozpadliska- dali sme sa do rekonštrukcie bytu, svojpomocne. 
Hoci rekonštruovať ruinu, by sa dalo považovať priam za archeologický počin. 
 3. štokholmské suveníry na ľudovú nôtu- krojová halenka zo sekáča s tradičným Dala koňom , juch-juch!
 4. Moleskine diár s legom, ktorý si tak šanujem, že doň píšem zásadne len krasopisne a bez škrtancov. 
Tie si nechávam do kalendára. 
5. O smaltovo-hrnkovom páriku som pánovi Jurkaninovi spievala ódy, kňúrala, dobiedzala, kým nebol v stave pochopiť ich absolútnu nevyhnutnosť pre môj nasledujúci život. 
Nakoniec som ho presvedčila argumentom: "Ja som chlpatá ako Frida a ty tučný ako Diego, musíme ich mať!"  
Toto  nepotreboval vedieť.

1 komentár:

Thank you for your comment