5. júla 2016

moje kozmetické tipy.







1. Pleťová voda z extraktu červeného hrozna- objednala som si na skúšku tu a objednám znova. Ako jedna z málo pleťových vôd je šetrná k mojej citlivej pokožke so sklonom k atopii a zbytočne ju nevysušuje. Navyše je bez parabénov, čo je tiež príjemné plus.
2. Kondicionér na vlasy s bambuckým maslom a medom- s francúzskou kozmetikou Le Petit Marseillais som sa po prvýkrát paradoxne stretla v Španielsku, u nás je dostupná tu. Kondicionéry bežne nepoužívam, okrem leta, ktoré vlasom dá viac zabrať. Ja ho používam len na končeky, vlasy krásne prevonia, zjemní, ale zároveň dodá objem.
3. Havlíkova přírodní apoteka- česká prírodná kozmetika, ktorá sa stala stálicou v mojej kozmetickej výbave starostlivosti o pleť. Každé ráno, samozrejme okrem obligátnej kávy, zahajujem s 3-minútovou čistiacou maskou. Po umytí nanesiem v malom množstve Český krém pro vytížené ženy. Byť vyťažený je v dnešnej dobe strašne cool-ak večne nestíhate a neviete, čo skôr, pravdepodobne ste úspešný (alebo si len neviete veci rozplánovať). Ak nie ste ani jedno, tento krém vám  pocit vyťaženosti dodá :)  U nás nájdete tu.
4. Kávový peeling Mark Scrub- peelingy používam na tvár len v obmedzenej miere, na suchej až atopickej pokožke vedia narobiť viac škody ako osohu. Tomuto som sa rozhodla dať šancu pre jeho čisto prírodné zloženie. Napriek pomerne nahrubo pomletým kávovým zrnám však kožu nedráždi a mix kokosového a mandľového oleja zanechá pleť elastickú a dobre hydratovanú. Občas je s ním celkom aj sranda (vid foto ako dôkaz) a nemusíte sa báť nežiadúceho ochlpenia :)
5. Vlasové tonikum od Havlíka a zázvorový šampón The Body Shop- vlasové vody a toniká používam oveľa častejšie ako kondicionéry, kedže vlasy mám takmer bezproblémové, ale o pokožke vlasov sa to povedať nedá.Väčšina týchto vôd je však na alkoholovej báze, z čoho už tak podráždená hlava nemusí byť dvakrát nadšená. Havlíkovo tonikum je preto lepšia a šetrnejšia alternatíva. Šampóny tiež vyberám viac s ohľadom na pokožku hlavy než vlasy samotné a často ich striedam, momentálne mi vyhovuje ten od Body Shopu.

A bez ktorých kozmetických vymožeností sa nezaobídete vy? 

9 komentárov:

  1. Ja sa teda teraz trocha vŕtam v prírodnej kozmetike, šak netreba na seba natierať chémiou, stačí že je vo všetkom okolo... šampón som objavila od Herbárie Bánfi, je z nejakých borievok či čo, a proti padaniu vlasov atď. a zatiaľ som teda nadmieru spokojná. A pochvaľujem si prírodný minerálny dezodorant, super vec. A na ostatné sa nechám zas postupne namotať na nejakej dobrej recenzii :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aký máš ten dezodorant, prosím? Mne už ten môj alverdácky dosluhuje, tak by som vyskúšala :) ehm, po dobrú kozmetickú recenziu si budeš musieť skočiť niekde inde :X :D

      Odstrániť
    2. tento http://www.bioteka.sk/prirodny-mineral-deodorant-tuhy-travel-50-g ale nerobím reklamu konkrétnemu eshopu, určite majú aj inde... Ja si rada prečítam tvoje články, nech už sú o čomkoľvek ;-)

      Odstrániť
    3. Ten vyzerá dobre a je skladný :) Dakujem, určite vyskúšam!:) Hah, s tou reklamou-potom chcem provízie, jasné?! (spomínal som už, že vo voľnom čase sa venujem výpalníctvu?:D).
      Reklamu som nemala v úmysle ani ja robiť, nie účelovo.
      A za poslednú vetu ťa virtuálne objímam <3

      Odstrániť
  2. Super článek! Mám moc ráda stručný a jasný text :) Havlíkova přírodní apoteka je teď docela oblíbená, taky bych ji měla vyzkoušet :)
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, dakujem ti veľmi pekne, ale úprimne, kozmetická recenzia nie je moja silná stránka (očividne:D). Ja môžem sama za seba povedať, že mojej pleti Havlík vyhovuje- ten Český krém dokonca obsahuje materskú kašičku a ja som alergická na včelie produkty, ale žiadna reakcia sa po opakovanom používaní nedostavila, paráda! :)

      Odstrániť
  3. pekne stručne a jasné popísané, Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment